Annan ära kaks kokaraamatut! [LÕPPENUD]

Avastasin, et mul seisab raamaturiiulis juba pikemat aega kaks kokaraamatut, mida ma ei kasuta ja ilmselt lähitulevikus ka kasutama ei hakka. Niisiis, otsustasin ma need ära anda. Tegemist on järgmiste raamatutega:

 “Portugali Köök” ( kirjastus Odamees, 2004 aasta väljaanne)

 “Tervendav Hiina rahvusköök” (autoriteks Zhuo Zhao ja George Ellis, kirjastus Ersen, 2007 aasta väljaanne)

Raamatud on praktiliselt uued. Nende kaaned on küll siit-sealt natukene viga saanud kolimise jms käigus, aga kõik lehed on terved ja puhtad ning köited on korras. Mida teha, et neid endale saada?

  1. Jäta mulle siia postituse alla kommentaar vastustega küsimustele: Mis maa toit on sinu lemmik ja miks? & Kumba raamatut eelistaksid endale saada? (võitmiseks piisab vaid nendele küsimustele vastamisest)
  2.  Jaga antud loosi kohta infot twitteris ja postita link oma säutsule siia alla kommentaari.
  3. Maini/lingi loosimist oma blogis ja postita link oma blogi-sissekandele siia alla kommentaari.

Igaüks, kes soovib loosimisest osa võtta, võib teha kõike kolme ülalpool mainitut, aga piisab ainult ka kommentaaris küsimustele vastamisest. Seega võib igaüks postitada siia kokku kolm kommentaari. Mida rohkem kommentaare postitad, seda suurem su võiduvõimalus on. Kena oleks, kui jätaksite kommentaari ka oma meiliaadressi või saadaksite selle mulle aadressil annika((@))lauk.ee, et saaksin teiega kontakteeruda, juhul kui te võidate. 1. Septembril loosin ma välja kaks võitjat. Ma ei ole veel päris täpselt otsustanud, aga ilmselt kasutan selleks mõnd numbrigeneraatorit. Kui viitsimist mässata on, siis võib-olla kasutan mütsi ja paberilipikute metoodikat :p Eks näis. Võtan võitjatega ühendust meili teel. Juhul, kui ma ei saa võitjalt vastust kahe päeva jooksul, teen uue loosimise ja raamatu saab endale keegi teine. Võib juhtuda, et mõlemad raamatud võidab endale üks inimene. Kui võitjaid on kaks, siis vaatan kõigepealt kommentaaridest nende võidueelistusi. Juhul, kui mõlemad võitjad eelistavad endale saada sama raamatut, saab esimene meilile reageerinu raamatu valida. Ühesõnaga, levitage sõna ja head loosiõnne 🙂

2 thoughts on “Annan ära kaks kokaraamatut! [LÕPPENUD]

Leave a Reply

